POGOJI POSLOVANJA
Upravljavec spletne trgovine Ketoslast, ki je dosegljiva na povezavi http://www.ketoslast.si (v nadaljevanju »spletna stran«), je Društvo za rekreacijo, lokalni razvoj in svetovanje Lokalno Vitalno, Rostoharjeva 15, 8270 Krško (v nadaljevanju »ponudnik«).
Podatki o ponudniku:
Društvo za rekreacijo, lokalni razvoj in svetovanje Lokalno Vitalno
Rostoharjeva 15
8270 Krško
DŠ: 11835486
TRR: SI56 6100 0002 5961 136 (Delavska Hranilnica d.d.)
Matična številka: 2698765000
Telefonska številka: 051 390 577
E-naslov: info@ketoslast.si
Kazalo
1. Pogoji uporabe spletne strani
Vsebina na spletni strani www.ketoslast.si in vseh njenih podstraneh je informativne narave, izraža mnenja avtorjev in je lahko utemeljena z raziskavami, kar je navedeno v virih. Vsebina ni nadomestek za zdravniško posvetovanje, diagnostiko ali zdravljenje. Vaš zdravnik najbolje pozna vaše zdravstveno stanje, zato se o uporabnosti naših nasvetov in predlogov posvetujte z njim.
2. Nakup in naročila
Navedene cene so končne cene in veljajo na dan naročila. DDV ni obračunan na podlagi Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV). Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila in so razvidne iz naročniškega obrazca. Kupec svoje naročilo odda preko naročniškega obrazca. Kupec mora ponudniku posredovati pravilne podatke (ime in priimek oz. naziv podjetja z davčno številko, naslov kupca in naslov za dostavo, telefonsko številko, e-naslov). Označiti mora vrsto in število naročenih izdelkov ter način plačila. Zavezanci za DDV morajo ob naročilu navesti svojo davčno številko.
Nakup se lahko opravi z ali brez uporabe uporabniškega računa. Pri nakupu brez ustvarjenega uporabniškega računa bo moral kupec ob vsakem nakupu znova vnesti vse potrebne osebne podatke. Pri nakupu z uporabniškim računom se osebni podatki vpišejo samodejno. V uporabniškem računu lahko kupec kadarkoli spremeni svoje osebne podatke in geslo. Prav tako lahko spremlja status naročila in pregleduje prejšnja naročila.
3 Postopek nakupa
Na spletni strani www.ketoslast.si kupec izbere izdelek in količino in izvede naročilo preko spletnega obrazca na spletni strani. Ta omogoča poenostavljeno naročilo na spletni strani.
Ko bo vzpostavljena prava spletna trgovina, bo možno, da kupec s klikom na povezavo »Dodaj v košarico« se izdelek doda v nakupovalno košarico. Na zaslonu nato lahko kupec spremlja vsebino nakupovalne košarice (izdelke, količina, cena, skupen znesek nakupa). S klikom na povezavo »Nadaljuj na povezavo« se lahko vrne nazaj v spletno trgovino. V nakupovalni košarici lahko spreminja število izdelkov ali jih odstrani iz košarice. Po končanih spremembah je potrebno košarico aktualizirati s klikom na povezavo »Posodobi košarico«.
Ko kupec zaključi z nakupom, izpolni polja na desni strani nakupovalne košarice (način dostave, akcijski kupon). Nato klikne na povezavo »Nadaljuj na blagajno«.
Kupcu se odpre nova stran, na kateri:
– vnese svoje podatke za dostavo,
– ustvari uporabniški račun,
– se prijavi v svoj že obstoječi uporabniški račun,
– izbere način plačila,
– označi, da se strinja s pogoji poslovanja.
Ko konča, klikne na povezavo »Zaključi nakup«. Na ekranu se izpiše povzetek naročila.
4. Po zaključku nakupa
Po oddaji naročila, v času, dokler ne bo vzpostavljena prava spletna trgovina, kupec v roku 3 delovnih dni na e-pošto, ki jo je kupec vpisal v spletni obrazec, prejme predračun za plačilo ali potrdilo o uspešno prejetem naročilu. Takrat je sklenjena kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem (določene so cene in drugi pogoji), ki oba nepreklicno zavezuje.
Ko bo vzpostavljena prava spletna trgovina, kupec po potrditvi naročila prejme povratno sporočilo na e-pošto, ki jo je vpisal pri naročilu. Takrat je sklenjena kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem (določene so cene in drugi pogoji), ki oba nepreklicno zavezuje.
Račun za nakup bo kupec, po uspešno izvedeni dostavi, dobil po e-pošti v razumnem roku.
Če kupec ne dobi predračuna, povratne informacije ali potrdila, naj pogleda v vse poštne predale (nezaželena sporočila, vsa sporočila), pokliče po telefonu ali pošlje e-sporočilo.
Postopek nakupa je zelo nazorno prikazan na spletni strani Ketoslast. Za dodatna pojasnila in pomoč pri postopku nakupa (izbira izdelka, košarica, načini plačila) naj kupec kontaktira ponudnika (vsak delovnik od 8.00 do 14.00, telefon: 051 390 577).
5. Promocijska koda (kupon)
Ponudnik lahko kupce ob posebnih priložnostih razveseli s popusti na posamezne izdelke ali skupine izdelkov. V ta namen jim, npr. preko e-pošte, ali objavi na spletni strani www.ketoslast.si, ali kako drugače pošlje promocijsko kodo (kupon), ki jo vpišejo v nakupni obrazec (nakupovalno košarico). Popust se obračuna takoj. Promocijski kuponi so časovno omejeni, datum veljavnosti je napisan samo pri objavi kupona.
6. Osebni nakup izdelkov
Trenutno osebni nakup izdelkov ni možen. Ko bo to možno, bomo to javno objavili. Osebni nakup izdelkov bo takrat mogoč vsak delovnik od 8.00 do 14.00, na sedežu društva ali na drugem dogovorjenem mestu. V tem primeru stroški dostave odpadejo. Pri osebnem nakupu izdelkov bo možno plačilo z gotovino.
7. Način plačila
Izdelke lahko kupec plača izključno v skladu z možnostmi objavljenimi v spletnem obrazcu ali v spletni trgovini:
– s plačilom ob dostavi (storitev po povzetju), kjer ponudnik pošlje paket preko dostavne službe z odkupno vrednostjo;
– s kreditno ali plačilno kartico dostavljalcu, če ta to storitev omogoča, pri tem pa v skladu s politiko dostavljalca poravna tudi provizijo za plačilo,
– po predračunu na TTR ponudnika (ko kupec zaključi naročilo, po e-pošti prejme predračun),
– z gotovino na prevzemnem mestu na sedežu društva (Rostoharjeva 15, 8270 Krško) ali drugem dogovorjenem mestu (če je to možno).
8. Dostava
Dostava je možna na območju Slovenije in v tujino. Paket bo kupcu dostavilo podjetje Pošta Slovenije ali drug ponudnik, kar bo navedeno v naročniškem obrazcu.
Če je izdelek na zalogi, je večina pošiljk dostavljena v 2-3 delovnih dneh. Zaradi nepredvidenih razlogov se lahko zgodi, da kupec izdelka ne bo dobil v obljubljenem roku.
Podjetje Pošta Slovenije ali drug izbran partner za dostavo dostavlja pakete v skladu s svojo politiko. Za dostavo lahko kupec, po prejemu obvestila s strani dostavljalca, navede drug naslov (služba, prijatelji, sorodniki), če ga v tem času ni doma.
Naročila prejeta v petek po 12. uri ter naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bo ponudnik obravnaval prvi naslednji delovni dan.
V primeru, da ponudnik izdelka iz določenih razlogov ne more dostaviti, bo kupca o tem obvestili na elektronski naslov ali telefonsko številko, navedeno na naročilu.
Če je paket ob prevzemu poškodovan, naj kupec zavrne prevzem in zahteva zapisnik od dostavljavca. O zavrnitvi paketa zaradi zunanjih poškodb naj kupec takoj obvesti ponudnika.
9. Stroški dostave
Ob nakupu lahko zaračunava ponudnik stroške dostave na območju Slovenije in tujine, kot je navedeno v naročniškem obrazcu. Če je tako navedeno v naročniškem obrazcu je možno tudi plačilo po povzetju. Strošek tega, je odvisen od pogodbe z vsakokratnim ponudnikom poštnih storitev oz. storitev dostave. Ponudnik storitev dostave, lahko ob plačilu po povzetju zaračuna provizijo v skladu s svojo cenovno politiko. Plačilu provizije se lahko kupec izognete tako, da kupnino poravna po predračunu, ali ko bo možno z gotovino ob osebnem prevzemu.
10. Odstop od pogodbe in vrnitev izdelkov
V skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico do odstopa od naročila (velja za pogodbe, ki so sklenjene na daljavo), ne da bi za to navedel razlog.
O tem mora kupec ponudnika pisno obvestiti najkasneje v 14-ih dneh od prejema blaga in blago, skupaj s kopijo računa, nepoškodovano vrniti najkasneje v 30-ih dneh po odstopu od naročila. V obeh primerih velja, da mora kupec blago vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano ter neuporabljeno, na naslov: Društvo Lokalno Vitalno, Rostoharjeva 15, 8270 Krško.
V nasprotnem primeru ponudnik ni dolžan sprejeti vrnjenega blaga in kupcu ni dolžan vrniti kupnine. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali v primerih, ki so navedeni v 43.č. členu Zakona o varstvu potrošnikov. Vse stroške pošiljanja, ki nastanejo ob morebitnem vračilu blaga, plača kupec.
Ob vračilu mora kupec navesti številko transakcijskega računa, kamor ponudnik najkasneje v petih delovnih dneh od prejema vrnjenega blaga, nakaže kupnino.
11. Odgovornost za napake
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini Ketoslast. Vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe ažurirati podatkov, ki so objavljeni na spletni strani ali v spletni trgovini. Če se naročeni izdelek razlikuje od izdelka, ki je na razpolago, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.
Fotografije izdelkov na spletni strani so narejene skrbno, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik se zavezuje izročiti izdelke v skladu s pogodbo. Odgovarja za stvarne napake na izdelkih v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavi stvarno napako na izdelku, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let od izročitve izdelka.
12. Reklamacije
Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Kupec lahko reklamacijo v zvezi s svojim naročilom posreduje ponudniku pisno na e-naslov: info@ketoslast.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno stvarno sodišče v Krškem. Ponudnik in kupec, kot udeleženca v elektronskem poslovanju, medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
13. Varstvo osebnih podatkov
Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke kupcev: ime in priimek oz. naziv podjetja z davčno številko, naslov kupca in naslov za dostavo, telefonsko številko, e-naslov. Ponudnik te podatke uporablja izključno za realizacijo naročila in za komunikacijo s kupcem v zvezi z naročilom. Ponudnik zagotavlja, da:
- prejete podatke varuje v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1),
- bo podatke uporabil zgolj v lastne namene oz. v skladu s svojo Politiko varovanja osebnih podatkov;
Več o varovanju zasebnosti si preberite tukaj.
14. Izvensodno reševanje sporov
Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15). Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
15. Uporaba prava in pristojnosti
Za te pogoje poslovanja ter za vse spore med ponudnikom in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
16. Avtorske pravice
Copyright © 2023 Ketoslast. Vse pravice pridržane.
Vse informacije, teksti in podobe na spletni strani so predmet avtorske zaščite ter drugih oblik zaščite intelektualne lastnine.
Prepovedano je kakršno koli reproduciranje, razen izključno za osebno uporabo in v nekomercialne namene, pri čemer se morajo ohraniti tudi vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah.
17. Spremembe pogojev poslovanja
Pogoji se lahko spremenijo zaradi predpisov, ki urejajo poslovanje preko spletne strani in spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, kot tudi v primeru spremembe poslovne politike ponudnika.
Ponudnik bo o spremembah pogojev poslovanja kupce vsakič seznanil na najprimernejši način, kamor šteje tudi objava na spletni strani www.ketoslast.si. Spremembe ali dopolnitve pogojev poslovanja stopijo v veljavo takoj po objavi na spletni strani ponudnika.
Pogoje poslovanja je 31. 5. 2023 sprejela predsednica Društva Lokalno Vitalno, Rostoharjeva 15, 8270 Krško, ki upravlja s spletno stranjo www.ketoslast.si. Jasminka Kovačič.